Lite In Shape valmennus päättyi viikko sitten. Omalta osaltanu olisi voinut mennä paremmin, mutta eihän tää projekti tähän 10viikkoon kaadu.
Treenamattomana tuloksia ei juuri tullut, mutta opin ymmärtämään ruokavalion merkityksen omaan vointiini. Jaksan nykyään paremmin ja ja olen onnellisempi kuin koskaan aiemmin!
9kk tauon jälkeen palasin kuntosalille parisen viikkoa sitten. Pikkuhiljaa lihasmuisti alkaa palautua ja jaksan treenata kovemmilla painoilla.
Aloitin maanantaina maltillisilla pluskaloreilla syömisen. Aion jatkaa näin 4viikkoa jonka jälkeen dieettaan 2-3viikkoa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti