Osallistun 12.1.2014 alkavaan Fitfarmin Lite nettivalmennukseen. Aion pysyä ketoosissa, mutta uudet treeniohjelmat kiinnostaa ja motivoi. Toki treenaan oman jaksamisen mukaan. Varsinkin alussa, kun hiilarivarastot tyhjenee niin ei jaksa treenata salilla samoilla painoilla ja tehoilla niinkuin aikaisemmin.
Salitaukoo mulla on ollut nyt viime heinäkuusta asti. Satutin melko pahasti oikean olkapääni ja lääkäri kielsi voimaharjoittelun kokonaan. Nyt kun olkapää on taas terve, niin ajattelin palata salille ens viikolla. Kotona olen treenannut kehon omalla painolla ja venytellyt paikkoja auki. Etenkin takareidet tuppaa meneen mulla herkästi jumiin.
Viime keväänä kävin läpi Fitfarmin Superdieetin ja heti perään Bikini Challengen. Tykkäsin Bikini Challengen treeniohjelmista todella paljon. Painoa mulla ei juuri pudonnut, mutta kroppa tiivistyi ja sain hieman lihasmassaa mikä olikin tavoitteena. Voin lämpimästi suositella :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti