Vihdoin sain blogin aikaiseksi. Olen reilun 2v aikana laihduttanut 31kg:a ja saavuttanut normaalipainon. En kuitenkaan ole täysin tyytyväinen peilissä näkyvään laihanläskin olemukseeni ja näin ollen projekti jatkuu.
Olen 23-vuotias opiskelija Etelä-Suomesta. Perheeseen kuuluu avomies sekä karvainen kolmen koiran lauma. Harrastan treenaamista (kotona/salilla) ja valokuvausta. Toistaiseksi haluan kirjoittaa mahdollisimman anonyymisti, vaikka blogini onkin julkinen.
VUODEN 2015 TAVOITTEET
- Olla paremmassa kunnossa fyysisesti ja henkisesti
- Saada enemmän lihasta luiden ympärille
- Saavuttaa kesäkunto kesäkuuhun 2015 mennessä
- Olla stressaamatta
- Haluan saada liikunnan osaksi arkipäivää ja nauttia siitä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti