tiistai 6. tammikuuta 2015

I want NIKE!

Kipeenä tulee aina haettua netistä treenimotivaatioo, tälläkertaa oon katsellut itselleni Sportsdirectistä Niken lenkkareita sillä vanhat lenkkarit (Hummel) alkavat olemaan jo tiensä päässä. Kyseisestä nettikaupasta en ole aiemmin tilannut mitään, mutta lähiaikoina olis tarkotus pistää sinne tilausta kehiin. Haluaisin lenkkarit, joilla voi myös juosta. En nyt näin talvella ole aloittamassa juoksuharrastusta, mutta myöhemmin keväällä kyllä. Olen joskus teininä juossut koiran kanssa siitä puhutaan nimitystä canicross.

Sportsdirectissä muutenkin treenivaatteet ovat ihan huippuhalpoja, kun vertaa Suomen hintoihin! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti