Tänään lähtenyt toinen päivä ketoosilla käyntiin.
Aamupalaksi 100g kermarahkaa (Rainbow hh 3,7g/100g) ja 50g marjoja
Välipalaksi leikkelelautanen eli n. 50g leikkelettä ja 50g juustoa, lisäks kahvi täysmaidolla
Iltaruoka lanttuporkkana mureke, paprikaa, kurkkua, tomaattia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti