keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Kokemuksia Fitfarmin aiemmista nettivalmennuksista

Olen aiemmin ollut mukana seuraavissa Fitfarmin nettivalmennuksissa: Superdieetti, Bikini Challenge ja Bikini Challenge Extra. Superdieettiin osallistuin keväällä 2014 ja jatkoin suoraan Bikini Challengeen.

Ajattelin tähän koota lyhyesti omat mielipiteeni kyseisistä valmennuksista, jos näistä olisi vaikka hyötyä kyseisiä valmennuksia harkitseville.

SUPERDIEETTI

+ sopii laihduttajille
+ saliohjelma sopii aloittelijalle
+ kotitreenistä saa oikeasti hien pintaan (+ ja ne ihanat jälkipoltot!)
+ ruokavalio on melko vhh eli rasva alkaa palamaan melko nopeasti

- ruokavalio on toisaalta myös tiukka
- saliohjelmaan olisin kaivannut monipuolisuutta
- 6 viikkoa on mielestäni hieman lyhyt aika, paino saattaa pompsahtaa takaisin lähtötilanteeseen

OMAT TULOKSET: Paino tippui 1kg (olin jo silloin selvästi normaalipainoinen), senttejä lähti n. 15-20cm ympäri kroppaa. Koko dieetin ajan oli paljon mielitekoja...syynä ilmeisesti vähärasvaisuus yhdistettynä vhh-tyyppiseen ruokavalioon.

BIKINI CHALLENGE

+ sopii haastetta kaipaaville
+ mahdollistaa kiinteytymisen ja lihaskasvun
+ monipuolinen ja tehokas saliohjelma (sis. 3 erityyppistä saliohjelmaa)
+ monipuolinen ruokavalio (myös lihaton ja maidoton)
+ viikkotreenejä tuli joka viikko 1 lisää ja ne voi suorittaa ulkona ja käytännössä missä vaan

- Bikini Challenge Extra oli mielestäni hieman liian "tylsä", olisin kaivannut siihen jotain erilaista

OMAT TULOKSET: Paino tippui 2kg, lihaskasvua tuli hieman käsiin ja etenkin käsivarret ja jalat kiinteytyi. Mittoja en epähuomiossa muistanut ottaa. Mutta...jouduin omalta osalta jättää salilla käymisen kesken, kun jouduin olkapäävamman takia salikieltoon. BC:ssä oli lisäksi tapaaminen Varalassa Tampereella! Oli mahtavaa tavata muita biksumimmejä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti