tiistai 6. tammikuuta 2015

Tipaton tammikuu...ja ehkä helmikuukin?

Olen alkoholin kohtuukäyttäjä. Etenkin viikonloppuisin tykkään nauttia punaviinistä ja kirkkaista juomista, ja välillä on hyvä pysähtyä onko alkoholi liian suuressa osassa elämääni. Siksi aloitin tipattoman tammikuun.

Tällähetkellä ei alkoholia ole edes tehnyt mieli, otin ketoosin tähän avukseni. Ketoosissa alkoholi humpsahtaa 100 x nopeammin päähän kuin normaali hiilaripainotteisella ruokavaliolla. Tämäkin on koettu, monesti. Ketoosi ja alkoholi ei ole hyvä yhdistelmä, jos aikoo juhlia niin on hyvä tankata hiilarivarastot täyteen jo edellisenä iltana ennen juhlia. Toki ketoosi ei välttämättä katkea, mikäli nauttii vain sokerittomia alkoholijuomia.

Mieheni on myös kohtuukäyttäjä. Tykkää saunakaljasta ja kirkkaista myös, mutta välillä hänellä menee alkoholinkäyttö mielestäni liiallisuuksiin. Kivaa olla kännissä joo, mutta aion todistaa että hauskaa voi olla myös ilmankin!

5s päivä menossa, katsotaan kuinka naisen käy... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti