lauantai 10. tammikuuta 2015

Heihei tipaton ja muuta pohdintaa

Katkaisin ketoosin eilen. Syynä huono olo, mutta sain mitä halusin eli "joulupöhön" pois. Turvotus laski ja painokin tipahti samaan missä se oli ennen joulua. Tuli sitä alkoholiakin juotua eli heihei tipaton. Hiilareitakin tuli kiskottua yli 100g.

Maanantaina se sitten alkaa...LITE IN SHAPE. Fitfarmin 10vkoa kestävä nettivalmennus. Treenejä viikossa tulee 4 + aerobiset päälle. Jatkan maanantaina vhh linjalla, mutta aina treenipäivinä nostan hiilareita reilusti ylemmäs jotta treenitehot ei kärsi.

Saa nähdä mitä seuraava 10vko tuo tullessaan. Motivaatio on ainakin korkealla!! :)


3 kommenttia:

  1. Hei! Sulla ihan asiallinen blogi ja fiksua juttua, mutta kuvat tekisivät aika paljon mielekkäämmäksi! Jään seurailemaan mielenkiinnosta mihin tämä blogi kehittyy (:

    http://siirielviira.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista :) Mulla järkkäri hajos niin täytyy koittaa puhelimella lisäillä kuvia :)

    VastaaPoista
  3. Treenausintoa sinulle! :) Bongasin blogini jostain keskustelujen seasta, joten päätin käydä vinkkaamassa, että itselläni meneillään "terveellinen liikunta ja ruoka" -projekti, josta pääset lukemaan lisää blogistani, mikäli kaipailet motivaatiota :) Itselläni ollut myös suuria motivaatiovaikeuksia!

    http://eemmaot.blogspot.fi

    VastaaPoista